POLITYKA SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ I BHP
VIMANA Sp. z o.o. to organizacja dostarczająca wysokiej jakości usługi wsparcia dla użytkowników i infrastruktury IT.
Celem firmy jest świadczenie klientom innowacyjnych usług na najwyższym możliwym poziomie, za bardzo konkurencyjną cenę. Aby to osiągnąć, VIMANA wspiera się na trzech istotnych filarach:
- elastycznym kształtowaniu procesów serwisowych, zgodnie z potrzebami klienta oraz najlepszymi praktykami biznesowymi,
- kreatywnych propozycjach rozwiązania problemów,
- wypracowywaniu długofalowej współpracy z klientami, poprzez przejęcie ob-sługi kompletnych procesów biznesowych.
Kwintesencją filozofii VIMANA jest jej autorskie podejście do świadczenia usług, które nazwane zostało „3P”. Obejmuje ono trzy najistotniejsze elementy firmy, tworzące wartość dodaną dla klientów VIMANA:
- właściwych ludzi (People)
- właściwą metodologię (Performance),
- ścisłą kontrolę efektywności działań serwisowych (Price)
W ramach realizacji założonych celów VIMANA zobowiązuje się do:
- ciągłego doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością i BHP,
- prowadzenia działalności w naszym przedsiębiorstwie zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi i innymi,
- dbałości o zapewnienie pracownikom jak najlepszych warunków pracy i podej-mowanie wszystkich możliwych działań w celu zapobiegania związanym z pracą urazom i dolegliwościom zdrowotnym, wypadkom, zdarzeniom potencjalnie wy-padkowym i chorobom zawodowym,
- zapewnienia pracownikom możliwości konsultacji i współudziału w zakresie działań na rzecz BHP,
- eliminowania zagrożeń i ograniczania ryzyk dotyczących BHP.