Historia

Zanim w 2011 roku stworzyliśmy firmę Vimana, każdy z nas spędził ponad 15 lat w korporacjach z branży IT. Doświadczenie zdobyliśmy głównie poprzez zarządzanie kontraktami wsparcia infrastruktury informatycznej i użytkowników oraz w obszarach projektów doradczych, dużych roll out’ów i usług „service transition”.

Po latach spędzonych na tym rynku wspólnie doszliśmy do wniosku, że choć firm świadczących usługi dla managerów IT jest wiele, to brakuje takiej, która oferowałaby zestaw produktów i procesów “uszytych na miarę” dla konkretnego klienta i jednocześnie łączyła doskonałą jakość z niską ceną. Aby sprostać temu zadaniu, zbudowaliśmy zespół doświadczonych i zorientowanych na obsługę klienta profesjonalistów. Zadbaliśmy o to, by struktura firmy była jak najbardziej efektywna kosztowo – przez eliminację zbędnych kosztów administracji i zarządzania. Wierzymy, że połączenie tych wszystkich elementów w spójną całość doprowadziło do powstania wiodącej na rynku relacji ceny do jakości usług. Istotną częścią polityki Vimana jest polityka kadrowa: zależy nam na tym, by zatrudniać i – co równie ważne – zatrzymać w firmie na długo specjalistów, których nadrzędnym celem jest dostarczanie najlepszych na rynku rozwiązań. Dbamy więc o to, by czuli się szanowani i docenieni. Wysoką motywację zespołu zwiększyliśmy przez partycypację pracowników w akcjonariacie firmy. Wszystkie opisane działania mają jeden cel: spełnienie oczekiwań naszych klientów. Na początku współpracy uważnie słuchamy potrzeb klienta, następnie przedstawiamy kreatywne propozycje rozwiązania problemów. Oferujemy przejęcie obsługi procesów serwisowych oraz ich elastyczne kształtowanie z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb klienta. Zależy nam na wypracowaniu długofalowej współpracy, dzięki czemu budujemy długoterminowe i obustronnie korzystne relacje.

Dlaczego Vimana

Wybierając współpracę z nami, zapewniasz swojej firmie usługi najwyższej jakości. Oferujemy szeroki wachlarz działań, od rozwiązywania konkretnych, pojedynczych problemów, przez wsparcie dla całych obszarów działań, kończąc na kompleksowej obsłudze potrzeb IT przedsiębiorstwa, co może być dobrą alternatywą dla utrzymywania własnego działu IT.

Zatrudniamy profesjonalistów

Stworzyliśmy zespół specjalistów z dużym doświadczeniem w usługach dla wielu gałęzi gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia IT dla handlu detalicznego, telekomunikacji oraz szeroko pojętej branży Hospitality. Nasi pracownicy mają liczne certyfikacje zawodowe w zarządzaniu procesami IT oraz certyfikaty techniczne wielu producentów sprzętu komputerowego.

Jesteśmy tam gdzie Ty

Ponieważ działamy na obszarze całej Polski oraz w wybranych krajach CEE, jesteśmy w stanie zaoferować nasze usługi klientom z rozproszoną strukturą geograficzną.

Gwarantujemy wysoki standard usług

Dysponujemy wyspecjalizowanymi narzędziami do zarządzania kontraktami, kontaktem z klientami oraz procesem świadczenia usług. Od rejestracji i nagrania zgłoszenia po upewnienie się, że usługa została wykonana poprawnie, cały proces jest prowadzony elektronicznie. Rozbudowana baza wiedzy pozwala naszym inżynierom korzystać z uzgodnionych z klientem, gotowych procedur serwisowych. Na potwierdzenie jakości naszych usług posiadamy certyfikaty ISO:9001 oraz ISO:45001

Obniżamy koszty

Wykorzystanie naszej wiedzy i doświadczenia, silny zespół mobilnych inżynierów oraz proaktywne podejście do serwisu pozwalają nam na zaoferowanie klientom wysokiej jakości usług za niewygórowaną cenę. Nasze działania mają na celu obniżenie TCO (Total Cost of Ownership) infrastruktury klienta do jak najniższego poziomu.

Jesteśmy elastyczni

Dostosowujemy się do potrzeb serwisowych naszych klientów, oferując zróżnicowane czasy reakcji oraz elastyczne godziny świadczenia usług. Dysponujemy centrum serwisowym, czynnym 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.