Moim zadaniem w Vimana jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Oznacza to, że muszę zrozumieć potrzeby biznesowe klientów, a następnie przygotować rozwiązania, które będą działały sprawnie i – co ważne – zostaną przygotowane na czas. Bardzo lubię tę rolę, która pozwala pracować z utalentowanymi ludźmi, nowoczesnymi rozwiązaniami, technologiami i umożliwia ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Jedną z największych przyjemności jest dla mnie oglądanie, jak klienci używają naszych rozwiązań i są z tego zadowoleni – wtedy wiem, że zrobiliśmy dobrą robotę.
Dołączyłem do Vimana,, aby pracować z ciekawymi i doświadczonymi ludźmi, dla których dostarczanie najlepszych rozwiązań i usług stało się pasją.
KARIERA: Ma 30-letnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań i usług IT na rynku polskim i europejskim. Pracę rozpoczął w 1987 roku w Banku Spółdzielczym, wdrażając rozwiązanie informatyczne firmy Novum. W 1993 kontynuował karierę w Consortia na stanowisku Customer Service Engineer. Następnie w 1995 zaczął wieloletnią współpracę z ICL (później Fujitsu Services i S&T Services Polska). Zajmował kolejno stanowiska: Customer Service Engineer L1,2,3 , Retail Support Coordinator, Retail Service Manager i Retail Delivery Manager.
Od marca 2014 współpracuje z Vimana na stanowisku Application Managed Service Director.
WYKSZTAŁCENIE: Sławek jest absolwentem wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego w Warszawie.
PRYWATNIE: Szczęśliwy mąż i ojciec. Lubi podróże, spacery, fotografię, a także sport: siatkówkę, piłkę nożną i przede wszystkim nurkowanie.