Konsultant telefonicznego wsparcia Klienta

Miejsce pracy: podlaskie/warmińsko-mazurskie/lubelskie

Dlaczego do nas?

Bo Vimana to przede wszystkim najfajniejsi ludzie – więc dlaczego jeszcze Cię u nas nie ma?  Zespół Help Desk to zgrana grupa profesjonalistów świadcząca usługi dla klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. To zespół rozumiejący, że wszyscy gramy do tej samej bramki, więc możesz liczyć na wsparcie kolegów. Dla wielu był to pierwszy etap kariery w Vimana i dzisiaj są już na innych stanowiskach. Dlatego liczymy, że i Ty jesteś zainteresowany dynamicznym rozwojem swojej kariery i zechcesz dołączyć do nas. Zapraszamy, poznaj nas i daj się poznać! 

Vimana oferuje między innymi innowacyjne, szerokie usługi serwisowe i utrzymaniowe dla organizacji, głównie z sektora handlu detalicznego i gastronomii. Zajrzyj na naszą stronę i dowiedz się więcej: https://vimana.pl 

Co będzie wypełniało Twój dzień:

  • Rejestracja i klasyfikacja przychodzących zgłoszeń
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne dla Klientów firmy
  • Wsparcie techniczne, merytoryczne i organizacyjne dla współpracowników realizujących zgłoszenia serwisowe.
  • Monitoring realizacji zgłoszeń
  • Monitoring rozliczeń z Klientami
  • Współpraca z Klientem w ramach kontraktów serwisowych
  • Aktywna współpraca z innymi działami wsparcia

Na wyposażeniu obowiązkowym naszego Konsultanta jest:  

  • Wiedza z zakresu informatyki (budowa i konfiguracja PC, drukarki, sys. op. Windows, LINUX, sieci komputerowe).
  • Podstawowa znajomość zasad księgowości.
  • Podstawowa wiedza na temat rynku IT w Polsce
  • Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Dodatkowo fajnie żebyś miał:

  • Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy (praca zmianowa)
  • Komunikatywność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Wysokie zdolności interpersonalne
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka francuskiego, rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

A co na ciebie czeka:

  • Dowolna forma zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia w Polsce i za granicą (warunkiem udziału jest komunikatywna znajomość języka angielskiego)
  • Możliwość rozwoju zawodowego również w innych obszarach działalności firmy. Między innymi udział w Akademii Programisty Vimana.
  • Benefity do wyboru: opieka medyczna Medicover/karta Multisport/bonus urlopowy
  • Ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków.

Prosimy o dopisanie w wiadomości nazwy stanowiska, na które aplikujesz oraz następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Vimana sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

W przypadku problemów z aplikacją na stronie, wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@vimana.pl z zaznaczeniem w temacie, które stanowisko Cię interesuje.

    Proszę wybrać klucz.