Konsultant telefonicznego wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Białystok
Dlaczego do nas?
Bo Vimana to przede wszystkim najfajniejsi ludzie – więc dlaczego jeszcze Cię u nas nie ma? Zespół Help Desk to zgrana grupa profesjonalistów świadcząca usługi dla klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. To zespół rozumiejący, że wszyscy gramy do tej samej bramki, więc możesz liczyć na wsparcie kolegów. Dla wielu był to pierwszy etap kariery w Vimana i dzisiaj są już na innych stanowiskach. Dlatego liczymy, że i Ty jesteś zainteresowany dynamicznym rozwojem swojej kariery i zechcesz dołączyć do nas. Zapraszamy, poznaj nas i daj się poznać!
Vimana oferuje między innymi innowacyjne, szerokie usługi serwisowe i utrzymaniowe dla organizacji, głównie z sektora handlu detalicznego i gastronomii. Zajrzyj na naszą stronę i dowiedz się więcej: https://vimana.pl
Co będzie wypełniało Twój dzień:
- Rejestracja i klasyfikacja przychodzących zgłoszeń poprzez mail i telefon.
- Wsparcie techniczne i merytoryczne dla Klientów firmy.
- Wsparcie techniczne, merytoryczne i organizacyjne dla współpracowników realizujących zgłoszenia serwisowe.
- Monitoring realizacji zgłoszeń zgodnie z procedurami.
- Tworzenie raportów, aktualizacja harmonogramów i dokumentacji.
- Współpraca z Klientem w ramach kontraktów serwisowych.
- Konfiguracja sprzętu, instalacja oprogramowania.
Na wyposażeniu obowiązkowym naszego Konsultanta jest:
- Komunikatywność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.
- Podstawowa wiedza z zakresu informatyki, znajomość systemów operacyjnych Windows.
- Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office, dobra znajomość Excela.
- Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy (praca zmianowa – w zależności od Twojej dyspozycyjności).
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Dodatkowo fajnie żebyś miał:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – w branży informatycznej/przy obsłudze Klienta.
- Studia informatyczne/inne techniczne kierunki.
- Wysokie zdolności interpersonalne, odporność na stres.
- Umiejętność rozpoznawania i usuwania typowych usterek sprzętu komputerowego/sieci/oprogramowania.
- Administracja sieci komputerowych i serwerów.
- Podstawowa znajomość zasad księgowości.
- Znajomość języka francuskiego, rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
A co na ciebie czeka:
- Dowolna forma zatrudnienia
- Niezbędne narzędzia pracy
- Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia w Polsce i za granicą (warunkiem udziału jest komunikatywna znajomość języka angielskiego)
- Możliwość rozwoju zawodowego również w innych obszarach działalności firmy. Między innymi udział w Akademii Programisty Vimana.
- Benefity do wyboru: opieka medyczna Medicover/karta Multisport/bonus urlopowy
- Ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków.
Prosimy o dopisanie w wiadomości nazwy stanowiska, na które aplikujesz oraz następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Vimana sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”
W przypadku problemów z aplikacją na stronie, wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@vimana.pl z zaznaczeniem w temacie, które stanowisko Cię interesuje.