Konsultant telefonicznego wsparcia Klienta

Miejsce pracy: Białystok

Dlaczego do nas?

Bo Vimana to przede wszystkim najfajniejsi ludzie – więc dlaczego jeszcze Cię u nas nie ma?  Zespół Help Desk to zgrana grupa profesjonalistów świadcząca usługi dla klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą. To zespół rozumiejący, że wszyscy gramy do tej samej bramki, więc możesz liczyć na wsparcie kolegów. Dla wielu był to pierwszy etap kariery w Vimana i dzisiaj są już na innych stanowiskach. Dlatego liczymy, że i Ty jesteś zainteresowany dynamicznym rozwojem swojej kariery i zechcesz dołączyć do nas. Zapraszamy, poznaj nas i daj się poznać! 

Vimana oferuje między innymi innowacyjne, szerokie usługi serwisowe i utrzymaniowe dla organizacji, głównie z sektora handlu detalicznego i gastronomii. Zajrzyj na naszą stronę i dowiedz się więcej: https://vimana.pl 

Co będzie wypełniało Twój dzień:

  • Rejestracja i klasyfikacja przychodzących zgłoszeń poprzez mail i telefon.
  • Wsparcie techniczne i merytoryczne dla Klientów firmy.
  • Wsparcie techniczne, merytoryczne i organizacyjne dla współpracowników realizujących zgłoszenia serwisowe.
  • Monitoring realizacji zgłoszeń zgodnie z procedurami.
  • Tworzenie raportów, aktualizacja harmonogramów i dokumentacji.
  • Współpraca z Klientem w ramach kontraktów serwisowych.
  • Konfiguracja sprzętu, instalacja oprogramowania.

Na wyposażeniu obowiązkowym naszego Konsultanta jest:  

  • Komunikatywność, zaangażowanie, wysoka kultura osobista.
  • Podstawowa wiedza z zakresu informatyki, znajomość systemów operacyjnych Windows.
  • Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office, dobra znajomość Excela.
  • Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy (praca zmianowa – w zależności od Twojej dyspozycyjności).
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

Dodatkowo fajnie żebyś miał:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – w branży informatycznej/przy obsłudze Klienta.
  • Studia informatyczne/inne techniczne kierunki.
  • Wysokie zdolności interpersonalne, odporność na stres.
  • Umiejętność rozpoznawania i usuwania typowych usterek sprzętu komputerowego/sieci/oprogramowania.
  • Administracja sieci komputerowych i serwerów.
  • Podstawowa znajomość zasad księgowości.
  • Znajomość języka francuskiego, rosyjskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

A co na ciebie czeka:

  • Dowolna forma zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego – szkolenia w Polsce i za granicą (warunkiem udziału jest komunikatywna znajomość języka angielskiego)
  • Możliwość rozwoju zawodowego również w innych obszarach działalności firmy. Między innymi udział w Akademii Programisty Vimana.
  • Benefity do wyboru: opieka medyczna Medicover/karta Multisport/bonus urlopowy
  • Ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków.

Prosimy o dopisanie w wiadomości nazwy stanowiska, na które aplikujesz oraz następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Vimana sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

W przypadku problemów z aplikacją na stronie, wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@vimana.pl z zaznaczeniem w temacie, które stanowisko Cię interesuje.

    Please prove you are human by selecting the car.