Sławomir Lubaszka

Application Service Director

Moim zadaniem w Vimana jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań informatycznych. Oznacza to, że muszę zrozumieć potrzeby biznesowe klientów, a następnie przygotować rozwiązania, które będą działały sprawnie i – co ważne – zostaną przygotowane na czas. Bardzo lubię tę rolę, która pozwala pracować z utalentowanymi ludźmi, nowoczesnymi rozwiązaniami, technologiami i umożliwia ciągłe podnoszenie kwalifikacji. Jedną z największych przyjemności jest dla mnie oglądanie, jak klienci używają naszych rozwiązań i są z tego zadowoleni – wtedy wiem, że zrobiliśmy dobrą robotę.

Dołączyłem do Vimana,, aby pracować z ciekawymi i doświadczonymi ludźmi, dla których dostarczanie najlepszych rozwiązań i usług stało się pasją.

KARIERA: Ma 30-letnie doświadczenie w dostarczaniu rozwiązań i usług IT na rynku polskim i europejskim. Pracę rozpoczął w 1987 roku w Banku Spółdzielczym, wdrażając rozwiązanie informatyczne firmy Novum. W 1993 kontynuował karierę w Consortia na stanowisku Customer Service Engineer. Następnie w 1995 zaczął wieloletnią współpracę z ICL (później Fujitsu Services i S&T Services Polska). Zajmował kolejno stanowiska: Customer Service Engineer L1,2,3 , Retail Support Coordinator, Retail Service Manager i Retail Delivery Manager.
Od marca 2014 współpracuje z Vimana na stanowisku Application Managed Service Director.

WYKSZTAŁCENIE: Sławek jest absolwentem wydziału Ekonomii i Zarządzania Uczelni Łazarskiego w Warszawie.

PRYWATNIE: Szczęśliwy mąż i ojciec. Lubi podróże, spacery, fotografię, a także sport: siatkówkę, piłkę nożną i przede wszystkim nurkowanie.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij