Krzysztof Taranek

Advanced Support Director

W Vimana Solutions opiekuję się systemami klienta w ramach usług wsparcia i utrzymania. Dbam o efektywną komunikację, stawiam na proaktywność i ciągłe usprawnianie procesów, co przekłada się na wciąż rosnącą wartość dodaną dla naszych klientów, którzy otrzymują więcej, niż to, do czego się zobowiązujemy. Mimo że leczę się z perfekcjonizmu i wychodzi mi to coraz lepiej, jednak nieustannie uważam, że jakość dostarczana klientowi jest najważniejsza. Chociaż „jakość” brzmi prawie jak „jakoś”, to właśnie „prawie” robi wielką różnicę, o czym przekonuję się każdego dnia. Dla mnie najlepszą nagrodą są słowa uznania klienta za dobrze wykonaną robotę.

KARIERA: Pierwsze kroki w IT zrobił jeszcze na studiach, pracując jako doradca w firmie sprzedającej komputery. Już wtedy zdecydował, że chce pracować z klientem i dla klienta nad realizacją jego celu, który de facto stawał się celem wspólnym. Dalsze kroki zawodowe stawiał w firmach Sun Microsystems i Oracle, gdzie jako pracownik działów Professional Services i Advanced Customer Services wdrażał zaawansowane rozwiązania dla największych klientów na rynku polskim i zagranicznym.

WYKSZTAŁCENIE: Krzysztof jest absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej ze specjalizacją Sieci i Systemy Telekomunikacyjne.

PRYWATNIE: Jest szczęśliwym mężem i ojcem. Praktykuje zdrowy styl życia, uwielbia się uczyć, nieustannie podnosi swoje kompetencje i pracuje nad efektywnością osobistą.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij