Vimana Restaurant Manager

Od dzisiaj w restauracji musisz zatrudnić tylko kucharza. Oferujemy kompletne, modularne rozwiązanie, które obsługuje proces składania zamówienia i płatności. Od aplikacji mobilnej, przez kioski i automaty płatnicze, cały proces obsługi klienta na jednej platformie.

1
Opis produktu

W restauracji coraz częściej liczy się czas. Klient chce szybko zamówić posiłek, szybko zjeść i szybko zapłacić. Dzięki naszemu rozwiązaniu może złożyć zamówienie nie tylko łatwo i w krótkim czasie – może je złożyć jeszcze PRZED wizytą w restauracji. Jako lojalny klient (zarejestrowany użytkownik systemu) ma możliwość składania zamówienia przez aplikację na smartfonie lub tablecie, powtarzania poprzednich zamówień, dodatkowo korzystania z promocji i ofert specjalnych.
Z punktu widzenia właściciela restauracji nasz system przyczynia się do wzrostu satysfakcji i lojalności klientów. Drugim, równie ważnym aspektem, jest oszczędność czasu personelu, który nie musi zajmować się przyjmowaniem ani zamówień, ani płatności.

Vimama Restaurant Manager (VRM) to system złożony z wielu współpracujących ze sobą elementów, które tworzą kompletne, elastyczne i nowatorskie rozwiązanie obsługi klienta w restauracji. Wpisuje się ono w oczekiwania dzisiejszych konsumentów dotyczące szybkości i jakości obsługi, spersonalizowanej oferty oraz wielokanałowości (Multichannel).

Zasadnicze funkcje systemu to:pepso

  1. Składanie zamówień za pomocą:
    • Kiosku samoobsługowego
    • aplikacji mobilnej
  2. Stosowanie złożonych ofert:
    • promocji cenowych
    • promocji ilościowych (np. trzecie danie za pół ceny)
    • kuponów
    • ofert spersonalizowanych („MyMenu”)
    • wyświetlanie reklam
  3. Zarządzanie recepturami
  4. Zarządzanie kolejką zamówień
  5. Obsługa monitorów, wyświetlających kolejki zamówień, receptury, itd.
  6. Wielojęzyczne menu
  7. Wsparcie dla osób niepełnosprawnych
  8. Przyjmowanie płatności elektronicznych i/lub gotówkowych we wpłatomacie.
2
Jak to działa

Proces składania i opłacania zamówienia przez klienta jest bardzo prosty. Przedstawia go poniższy schemat:

https://vimana.pl/wp-content/uploads/2016/12/VRM_schemat.png

Klient ma możliwość złożenia zamówienia bezpośrednio w restauracji, za pomocą dedykowanego kiosku, lub przez aplikację mobilną. Płatności może być dokonana gotówką lub kartą – wszystko bez udziału personelu. System przewiduje dodatkowo możliwość wprowadzenia bonusów dla stałych klientów (promocje, oferty specjalne lub spersonalizowane).

3
Opis procesu
  1. Klient spepsi2kłada zamówienie za pomocą zainstalowanego w restauracji kiosku lub dzięki aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie.
  2. Zamówienie odbywa się poprzez przejrzysty interface obrazkowy.
  3. Możliwe jest zastosowanie algorytmów promocyjnych, zwiększających wielkość zamówienia.
  4. Stałemu klientowi można zaproponować dedykowaną ofertę lub zniżkę.
  5. Zamówienia dokonywane za pomocą smartfona mogą być zapisane i wykorzystane przy następnej wizycie, co podnosi lojalność klientów.

Przetwarzanie zamówienia123

Zamówienia złożone przez klientów w różnych kanałach (kiosk, aplikacja, obsługa tradycyjna) trafiają do centralnego serwera systemu.

Sprawdzane są tam pod kątem założonych reguł (kompletność, poprawność, wykonalność).

Poprawne zamówienia przekazywane są do kolejki oczekującej na płatność.

Płatność (wpłatomat)

Płatność odbywa się w dedykowanym urządzeniu: wpłatomacie, który może obsługiwać płatności: tylko kartą, tylko gotówką, kartą lub gotówką.

Opłacone zamówienie przechodzi do kolejki zamówień oczekujących na realizację.

Przygotowanie zamówienia
tst
System oferuje dedykowane ekrany, na których personel kuchenny odczytuje kolejność realizacji zamówień oraz recepturę ich przygotowania. Po stronie klienta ekrany informacyjne pozwalają na sprawdzenie statusu zamówienia i jego miejsca w kolejce.

Odbiór zamówienia

Potwierdzenie przez personel przygotowania posiłku wywołuje sygnał dźwiękowy i wyświetlenie numeru gotowego zamówienia na ekranie informacyjnym. Personel restauracji wydaje klientowi zamówienie w oparciu o paragon potwierdzający dokonanie płatności we wpłatomacie.

4
Korzyści

Zasadnicze korzyści płynące z wdrożenia rozwiązania Vimana Restaurant Manager to:

  1. przeniesienie procesu tworzenia zamówienia z personelu na klienta. Efektem jest:
    • oszczędność czasu personelu, który można skierować do innych zadań;
    • skrócenie czasu oczekiwania na złożenie zamówienia;
    • zwiększenie prywatności procesu zamawiania;
    • większa satysfakcja klienta;
  2. płynne rozszerzenie biznesu offline o funkcje online;
  3. obniżenie kosztów operacyjnych przez zmniejszenie personelu;
  4. mniejszy wpływ rotacji personelu na pracę restauracji (klient sam wie, jak zamówić);
  5. możliwość lepszej reakcji na szczyty zakupowe (pora śniadania, lunchu, obiadu);
  6. zmniejszenie ryzyka defraudacji przez stopniowe eliminowanie operacji gotówkowych;
  7. mniejszy nakład pracy i czasu na rozliczenie gotówki i kasjerów.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij