Utrzymanie infrastuktury IT

Opieka nad sprzętem IT, rozmieszczonym w licznych lokalizacjach handlowych czy usługowych to niełatwe i kosztowne zadanie. Specjalizujemy się w przejmowaniu serwisu sprzętu, w tym specjalistycznych urządzeń kasowych. Oferujemy również usługę ciągłego monitoringu zasobów IT i szybką reakcję na zaistniałe awarie.

1
ServiceCare

Aby móc świadczyć usługi sprzętowe na najwyższym poziomie, stworzyliśmy „ServiceCare”.  Jest to autorskie rozwiązanie Vimana, oparte na sprawdzonych metodykach zarządzania infrastrukturą oraz rozbudowanych narzędziach IT. Wyręczamy naszych klientów w najbardziej uciążliwych procesach biznesowych:

  1. przyjmowaniu zgłoszeń awarii od użytkowników i Działu IT (HelpDesk)
  2. zarządzaniu sprzętem i jego inwentaryzacją (baza danych środków trwałych)
  3. naprawach sprzętu w ściśle zdefiniowanym oknie serwisowym
  4. okresowym czyszczeniu i konserwacji urządzeń
  5. kontroli procesu naprawy lub wymiany sprzętu wraz z podstawieniem sprzętu zastępczego
  6. kontroli i utrzymaniu zapasu części serwisowych oraz urządzeń zastępczych

 

Wieloletnie doświadczenie naszego zespołu w zaspokajaniu potrzeb serwisowych klienta, wsparte specjalizowanymi aplikacjami ERP, pozwala nam na zaoferowanie zaawansowanych, jasno zdefiniowanych i mierzalnych usług zarządzania infrastrukturą IT. Od prostych prac konserwacyjnych, przez utrzymanie w gotowości do działania, po skomplikowane projekty migracyjne. Indywidualnie, dla każdego klienta i urządzenia, definiujemy zgodne z potrzebami warunki serwisu (godziny zgłoszeń, godziny napraw, sprzęt zastępczy, SLA), procedury postępowania oraz działania typu Disaster Recovery.

https://vimana.pl/wp-content/uploads/2016/12/ERP_Small.png

Zasadnicze cechy ServiceCare:

  1. elastyczne, ale oparte na sprawdzonych wzorcach (ITIL) zasady świadczenia serwisu;
  2. procedury serwisowe oraz zarządzanie informacją modyfikowalne w zgodzie z potrzebami klienta;
  3. wsparcie oprogramowaniem zarządzającym procesem świadczenia serwisu:
    • baza danych o elementach infrastruktury
    • baza danych o kontraktach, SLA
    • baza procedur serwisowych
    • baza wiedzy, tworzona dla każdego kontraktu
    • Contact Center (Call Center)
    • baza zgłoszeń serwisowych (tickets)
    • aplikacja mobilna dla inżynierów i techników
    • całość zintegrowana i zoptymalizowana pod kątem zarządzania procesem serwisu od pierwszego zgłoszenia, do finalnej akceptacji klienta.

W ciągu ostatnich lat zrealizowaliśmy wraz z naszymi klientami wiele projektów infrastrukturalnych. Obejmowały one zarówno utrzymanie sprzętu, takiego jak stacje robocze, serwery, drukarki, kasy i drukarki fiskalne, jak i masową wymianę komputerów,  serwerów czy elementów sieciowych, wraz z posadowieniem na nich właściwej konfiguracji i zestawu niezbędnych aplikacji biznesowych. Realizacja każdego z tych zadań przyniosła nam nowe, unikalne doświadczenia, które włączyliśmy do naszej metodyki.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij