System kontroli dostępu dla spa i basenów

Kompleksowe i w pełni zintegrowane rozwiązania bezprzewodowej kontroli dostępu dla obiektów sportowych, basenów, spa i parków wodnych. Zastosowanie technologia NFC umożliwia rozszerzanie systemu o dodatkowe funkcji oraz integrację z aplikacjami mobilnymi.

1
Jak to działa

Dzięki rozwiązaniom bezprzewodowym (NFC) opartych o produkty austriackiej firmy Gantner, możemy zaoferować Państwu kompletne, modułowe i niezwykle elastyczne rozwiązania kontroli dostępu dla obiektów sportowych, spa czy parków wodnych (Aquapark).
Nasza oferta obejmuje obszary:

  • fizycznej kontroli dostępu do obiektów oraz ich stref wewnętrznych (kołowroty, bramki, zamki);
  • rozwiązania dla szafek ubraniowych (zamki bateryjne, klucze elektroniczne);
  • rozliczenie klienta (check out);
  • bezprzewodowe terminale płatnicze;
  • oprogramowanie zarządzające wszystkimi elementami systemu.

W momencie wejścia do obiektu, klient otrzymuje identyfikator NFC (może to być wodoodporna opaska na nadgarstek, brelok, karta lub nawet własny telefon klienta, wyposażony w funkcję NFC). Jego unikalny numer pozwala na realizację zaprogramowanych czynności takich jak:

  • otwarcie przydzielonej szafki;
  • otwarcie drzwi do stref ogólnodostępnych, stref usług przedpłaconych lub innych, wybranych stref;
  • korzystanie z dodatkowych usług (np. catering, napoje) poprzez opłatę w terminalu płatniczym (bez konieczności posiadania przy sobie gotówki czy karty płatniczej);
  • zakup napojów, przekąsek itp. w maszynach vendingowych;
  • rozliczenie klienta (wraz z doliczeniem opłat wniesionych w terminalach płatniczych i maszynach vendingowych.
2
Zalety

Vimana sp. z o. o. to autoryzowany partner firmy Gantner w obszarze rozwiązań dla spa, basenów, aquaparków i parków rozrywki. Oferowane przez nas rozwiązania mają istotne przełożenie na lepsze, bardziej efektywne działanie firm z powyższych branż:

  • wyższe obroty, generowane przez dodatkowe zakupy (klient nie musi mieć przy sobie gotówki, bo płaci opaską lub kluczem);
  • niższe koszty personelu, ponieważ klient „wiedziony” jest przez system kontroli dostępu oraz terminale informacyjne;
  • zwiększone bezpieczeństwo zarówno firmy jak i klienta poprzez zautomatyzowaną kontrolę dostępu (np. automatyczne blokowanie wejścia na basen po zmierzchu);
  • zwiększenie zadowolenia klienta i większe wiedza o jego potrzebach;
  • integracja ze aktualnie stosowanym systemem PMS (Property Management System).

 

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij