System CCM

Niezależne i efektywne kosztowo rozwiązanie do zarządzania Call Centre, integrujące wielokanałową komunikację (mail, fax, telefon, czat), zarządzanie incydentami oraz bazę wiedzy. Całość oparta na sprawdzonych, stosowanych na całym świecie rozwiązaniach Open Source.

1
Opis produktu

Obsługa użytkowników wewnętrznych, klientów serwisów internetowych, interesantów w urzędach coraz częściej odbywa się „na odległość”, poprzez telefon, mail czy czat. Wyzwaniem staje się zarejestrowanie i śledzenie rosnącej ilości zapytań oraz udzielenie na nie zadowalających odpowiedzi w zadanym czasie. Konieczne staje się zastosowanie złożonego oprogramowania. Nasze rozwiązanie składa się z trzech elementów:

  • cyfrowej centrali komunikacyjnej pozwalającej na zintegrowaną komunikację oraz jej rejestrację;
  • systemu zarządzania incydentami dającego możliwość śledzenia statusu prowadzonych zgłoszeń, również w odniesieniu do założonego SLA;
  • bazy wiedzy, której celem jest wspieranie agentów Call Center w udzielaniu poprawnych i powtarzalnych odpowiedzi swoim klientom.

 

Do realizacji powyższych funkcji zastosowaliśmy profesjonalne i bardzo popularne rowiązania typu „Open Source”:

  • Asterisk do obsługi komunikacji cyfrowej;
  • OTRS do zarządzania kontraktami i zgłoszeniami;
  • Alfresco do tworzenia bazy danych dokumentów i formularzy.

 

Powyższe produkty są doskonale udokumentowane a ich otwarta architektura pozwala na integrowanie wszystkich trzech elementów zgodnie z życzeniami i wymaganiami biznesowymi klienta.

 

Dopełnieniem naszego produktu są elementy sprzętowe, od serwerów pracujących w trybie redundantnym, poprzez sprzęt telekomunikacyjny (np. failover switch) po słuchawki nagłowne dla personelu.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij