Kim jesteśmy

Vimana to grupa firm, działających pod wspólną nazwą, operujących w różnych ale komplementarnych względem siebie obszarach związanych z usługami IT. Organizacje te wzajemnie się przenikają, korzystając ze wspólnych zasobów i tworząc elastyczny mechanizm dostarczania wysokiej jakości usług i rozwiązań w atrakcyjnych cenach.

VIMANA Sp. z o.o. to organizacja dostarczająca wysokiej jakości usługi wsparcia dla użytkowników i infrastruktury IT. Innowacyjne rozwiązania serwisowe skierowane są głównie do sieci handlowych, hoteli, spa i sieci restauracji (Hospitality) oraz dużych i średnich klientów, posiadających rozproszoną geograficznie infrastrukturę. Usługi realizowane są w trybie 24x7x365 dla różnorodnej infrastruktury na terenie całego kraju oraz w innych krajach Europy środkowo-wschodniej. W portfolio firmy znajdują się również innowacyjne, samoobsługowe systemy kasowe i płatnicze, których podstawowym celem jest usprawnienie obsługi klientów w obiektach handlowych, usługowych i gastronomicznych.

VIMANA Solutions Sp. z o.o. koncentruje się na tworzenie usług i rozwiązań optymalizujących systemy klienta, zapewniając wsparcie dla procesów biznesowych i zwiększając ich dostępność oraz bezpieczeństwo. Dostarcza wsparcia w procesach  modernizacji środowisk systemowych, systemów bazodanowych i aplikacyjnych. Doradza, jak optymalnie unowocześnić infrastrukturę informatyczną, zintegrować posiadane zasoby oraz opracowuje oprogramowanie dedykowane potrzebom klienta. Firma realizuje również projekty przejęcia opieki na systemami aplikacyjnymi.

VIMANA Transport Sp. z o. o. to zespół ludzi, którzy oprócz wiedzy z zakresu IT posiadają duże doświadczenie i znajomość rynku transportowego, w szczególności branży kolejowej.
Rozumiemy potrzeby i problemy współczesnej kolei i staramy się wraz z naszymi partnerami na nie odpowiedzieć oferując dedykowane rozwiązania informatyczne, które przyczynią się do podniesienia satysfakcji klientów, wpływając jednocześnie na rozwój biznesu firm przewozowych.

Historia

Zanim w 2011 roku stworzyliśmy firmę Vimana, każdy z nas spędził ponad 15 lat w korporacjach z branży IT. Doświadczenie zdobyliśmy głównie poprzez zarządzanie kontraktami wsparcia infrastruktury informatycznej i użytkowników oraz w obszarach projektów doradczych, dużych roll out’ów i usług „service transition”.

Po latach spędzonych na tym rynku wspólnie doszliśmy do wniosku, że choć firm świadczących usługi dla managerów IT jest wiele, to brakuje takiej, która oferowałaby zestaw produktów i procesów “uszytych na miarę” dla konkretnego klienta i jednocześnie łączyła doskonałą jakość z niską ceną.

Aby sprostać temu zadaniu, zbudowaliśmy zespół doświadczonych i zorientowanych na obsługę klienta profesjonalistów. Zadbaliśmy o to, by struktura firmy była jak najbardziej efektywna kosztowo – przez eliminację zbędnych kosztów administracji i zarządzania. Wierzymy, że połączenie tych wszystkich elementów w spójną całość doprowadziło do powstania wiodącej na rynku relacji ceny do jakości usług.

Istotną częścią polityki Vimana jest polityka kadrowa: zależy nam na tym, by zatrudniać i – co równie ważne – zatrzymać w firmie na długo specjalistów, których nadrzędnym celem jest dostarczanie najlepszych na rynku rozwiązań. Dbamy więc o to, by czuli się szanowani i docenieni. Wysoką motywację zespołu zwiększyliśmy przez partycypację pracowników w akcjonariacie firmy.

Wszystkie opisane działania mają jeden cel: spełnienie oczekiwań naszych klientów. Na początku współpracy uważnie słuchamy potrzeb klienta, następnie przedstawiamy kreatywne propozycje rozwiązania problemów. Oferujemy przejęcie obsługi procesów serwisowych oraz ich elastyczne kształtowanie z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb klienta. Zależy nam na wypracowaniu długofalowej współpracy, dzięki czemu budujemy długoterminowe i obustronnie korzystne relacje.

Dlaczego Vimana?

Wybierając współpracę z nami, zapewniasz swojej firmie usługi najwyższej jakości. Oferujemy szeroki wachlarz działań, od rozwiązywania konkretnych, pojedynczych problemów, przez wsparcie dla całych obszarów działań, kończąc na kompleksowej obsłudze potrzeb IT przedsiębiorstwa, co może być dobrą alternatywą dla utrzymywania własnego działu IT.
Zatrudniamy profesjonalistów

Stworzyliśmy zespół specjalistów z dużym doświadczeniem w usługach dla wielu gałęzi gospodarki, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia IT dla handlu detalicznego, telekomunikacji oraz szeroko pojętej branży Hospitality. Nasi pracownicy mają liczne certyfikacje zawodowe w zarządzaniu procesami IT oraz certyfikaty techniczne wielu producentów sprzętu komputerowego.

Jesteśmy tam gdzie Ty

Ponieważ działamy na obszarze całej Polski oraz w wybranych krajach CEE, jesteśmy w stanie zaoferować nasze usługi klientom z rozproszoną strukturą geograficzną.

Gwarantujemy wysoki standard usług

Dysponujemy wyspecjalizowanymi narzędziami do zarządzania kontraktami, kontaktem z klientami oraz procesem świadczenia usług. Od rejestracji i nagrania zgłoszenia po upewnienie się, że usługa została wykonana poprawnie, cały proces jest prowadzony elektronicznie. Rozbudowana baza wiedzy pozwala naszym inżynierom korzystać z uzgodnionych z klientem, gotowych procedur serwisowych.

Obniżamy koszty

Wykorzystanie naszej wiedzy i doświadczenia, silny zespół mobilnych inżynierów oraz proaktywne podejście do serwisu pozwalają nam na zaoferowanie klientom wysokiej jakości usług za niewygórowaną cenę. Nasze działania mają na celu obniżenie TCO (Total Cost of Ownership) infrastruktury klienta do jak najniższego poziomu.

Jesteśmy elastyczni

Dostosowujemy się do potrzeb serwisowych naszych klientów, oferując zróżnicowane czasy reakcji oraz elastyczne godziny świadczenia usług. Dysponujemy centrum serwisowym, czynnym 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

Gdzie jesteśmy?

Vimana posiada rozproszoną strukturę geograficzną, dostosowaną do potrzeb naszych klientów. Nasza siedziba w Warszawie skupia w sobie zasoby handlowe wszystkich firm z grupy Vimana oraz wysokiej klasy specjalistów technicznych drugiej i trzeciej linii wsparcia.

Usługi HelpDesk i ServiceDesk realizowane są w centrali w Warszawie i w Białymstoku. Zasoby programistyczne rozdzielone są na 4 współpracujące ze sobą zespoły zlokalizowane na Śląsku, w Warszawie, Wielkiej Brytanii i Rosji.

Niezależnie od tych lokalizacji nasi inżynierowie mobilni rozlokowani są w 12 regionach Polski, obejmując swoim zakresem działania cały kraj.

Vimana działa również na rynku międzynarodowym, prowadząc projekty na terytorium różnych krajów m.in. w Słowenii, Rumunii i Rosji.

W krótkim czasie, jesteśmy w stanie zaoferować usługi na terytorium innych krajów Europy Środkowej, jak Litwa, Łotwa, Estonia, Ukraina, Węgry, Bułgaria i Chorwacja.

Mapa biur serwisowych
Mapa biur serwisowych Vimana

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Zamknij