Service Manager

Miejsce pracy: Warszawa/Białystok

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie zespołem Help Desk i inżynierami w zakresie realizacji kontraktów serwisowych – utrzymaniowych i wdrożeniowych
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie ze standardami firmy.
  • Przygotowywanie raportów, prezentacji, notatek ze spotkań i protokołów, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji kontraktów.
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta.
  • Monitoring realizacji zgłoszeń serwisowych, zarządzanie incydentami krytycznymi.
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy.

Wymagania podstawowe:

  • Wiedza z zakresu organizacji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie
  • Znajomość metodyk prowadzenia projektów informatycznych
  • Certyfikat ITIL, PRINCE2, PMI będzie dodatkowym atutem
  • Podstawowa znajomość zasad księgowości i finansów przedsiębiorstwa
  • Biegła znajomość aplikacji pakietu MS Office (MSWord, MS Excel)
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

Wymagania dodatkowe:

  • Komunikatywność
  • Odporność na stres
  • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Wysokie zdolności interpersonalne
  • Skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji
  • Umiejętność motywowania pracowników oraz delegowania i rozliczania zadań
  • Samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy podległego zespołu
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferta:

  • Dowolna formę zatrudnienia,
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy przy międzynarodowych projektach,
  • Do wyboru: opieka medyczna w Medicover, karta Multisport lub bonus urlopowy,
  • Ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków.

Jeśli spełniasz powyższe wymagania, lubisz nowe wyzwania, chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie zawodowe w dynamicznie rozwijającej się firmie, zgłoś się do nas.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji zawierającej cv drogą elektroniczną przez wypełnienie formularza poniżej. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane aplikacje.

Prosimy o dopisanie w wiadomości nazwy stanowiska, na które aplikujesz oraz następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Vimana sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

W przypadku problemów z aplikacją na stronie, wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@vimana.pl z zaznaczeniem w temacie, które stanowisko Cię interesuje.

    Proszę wybrać klucz.