Service Desk Manager

Miejsce pracy: Białystok

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie zespołami Service Desk (SD) w Vimana
  • Nadzór na jakością świadczonych usług.
  • Monitoring parametrów KPI wyznaczonych dla zespołów SD.
  • Rozliczanie pracy pracowników SD.
  • Nadzór nad grafikiem pracy zespołów SD.
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe i eskalacje ze strony Klientów.
  • Organizacja szkoleń podnoszących kompetencje pracowników SD.
  • Rekrutacja i organizacja procesu onboardingu nowych pracowników SD.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, minimum licencjat, (najlepiej informatyczne, mile widziane kursy z zakresu marketingu i zarządzania),
  • Znajomość dobrych praktyk ITIL, poparte certyfikatem, będzie dodatkowy, ważnym atutem.
  • Biegłe posługiwanie się pakietem MS Office. W szczególności analiza danych masowych danych przy pomocy MSExcel.
  • Podstawowa znajomość zasad księgowości.
  • Wiedza z zakresu zarządzania jakością (normy ISO 9001 i ISO 45001)
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalające na płynną komunikację z Klientem.

Dodatkowe oczekiwania:

  • Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Wysokie zdolności interpersonalne

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy przy międzynarodowych projektach
  • Dowolną formę zatrudnienia
  • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu kompetencji
  • Benefity pozapłacowe.

Jeśli spełniasz powyższe wymagania, lubisz nowe wyzwania, chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie zawodowe w dynamicznie rozwijającej się firmie, zgłoś się do nas.

Wszystkich zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji zawierającej cv drogą elektroniczną przez wypełnienie formularza poniżej. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane aplikacje.

Prosimy o dopisanie w wiadomości nazwy stanowiska, na które aplikujesz oraz następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Vimana sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”

W przypadku problemów z aplikacją na stronie, wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@vimana.pl z zaznaczeniem w temacie, które stanowisko Cię interesuje.

    Proszę wybrać gwiazde.