Service Manager
Miejsce pracy: Warszawa/Białystok
Opis stanowiska:
- Zarządzanie zespołem Help Desk i inżynierami w zakresie realizacji kontraktów serwisowych – utrzymaniowych i wdrożeniowych
- Prowadzenie dokumentacji projektowej zgodnie ze standardami firmy.
- Przygotowywanie raportów, prezentacji, notatek ze spotkań i protokołów, dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji kontraktów.
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta.
- Monitoring realizacji zgłoszeń serwisowych, zarządzanie incydentami krytycznymi.
- Aktywna współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania podstawowe:
- Wiedza z zakresu organizacji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie
- Znajomość metodyk prowadzenia projektów informatycznych
- Certyfikat ITIL, PRINCE2, PMI będzie dodatkowym atutem
- Podstawowa znajomość zasad księgowości i finansów przedsiębiorstwa
- Biegła znajomość aplikacji pakietu MS Office (MSWord, MS Excel)
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Wymagania dodatkowe:
- Komunikatywność
- Odporność na stres
- Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Samodzielność i odpowiedzialność
- Wysokie zdolności interpersonalne
- Skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji
- Umiejętność motywowania pracowników oraz delegowania i rozliczania zadań
- Samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej oraz pracy podległego zespołu
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferta:
- Dowolna formę zatrudnienia,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy przy międzynarodowych projektach,
- Do wyboru: opieka medyczna w Medicover, karta Multisport lub bonus urlopowy,
- Ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków.
Jeśli spełniasz powyższe wymagania, lubisz nowe wyzwania, chcesz zdobyć ciekawe doświadczenie zawodowe w dynamicznie rozwijającej się firmie, zgłoś się do nas.
Wszystkich zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji zawierającej cv drogą elektroniczną przez wypełnienie formularza poniżej. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane aplikacje.
Prosimy o dopisanie w wiadomości nazwy stanowiska, na które aplikujesz oraz następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Vimana sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.”
W przypadku problemów z aplikacją na stronie, wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@vimana.pl z zaznaczeniem w temacie, które stanowisko Cię interesuje.