Key Account Manager (specjalizacja: sprzedaż oprogramowania)

Miejsce pracy: Warszawa / woj. mazowieckie

VIMANA Sp. z o.o. to organizacja dostarczająca wysokiej jakości usługi wsparcia dla użytkowników i infrastruktury IT. Posiadamy w ofercie również oprogramowanie własne wykorzystywane przez podmioty z sektora retail i inne. Innowacyjne rozwiązania serwisowe oraz programistyczne skierowane są głównie do sieci handlowych oraz sieci restauracji (Hospitality), a także dużych i średnich klientów, posiadających rozproszoną geograficznie infrastrukturę. Usługi realizowane są w trybie 24x7x365 dla różnorodnej infrastruktury na terenie całego kraju oraz w innych krajach Europy środkowo-wschodniej. W portfolio firmy znajdują się również innowacyjne, samoobsługowe systemy kasowe i płatnicze, których podstawowym celem jest usprawnienie obsługi klientów w obiektach handlowych, usługowych i gastronomicznych.

Zajrzyj na naszą stronę i dowiedz się więcej: https://vimana.pl 

Opis stanowiska:

  • Opieka nad istniejącymi oraz pozyskiwanie nowych klientów w zakresie portfolio oprogramowania firmy.
  • Realizacja planów sprzedaży w oparciu o strategię sprzedażową firmy.
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z aktualnymi klientami i partnerami biznesowymi.
  • Przygotowywanie ofert, zamówień i umów handlowych.
  • Negocjacje i finalizacja umów handlowych.
  • Inicjowanie i podejmowanie decyzji zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży.
  • Realizowanie sprzedaży zgodnie z ustalonym procesem sprzedaży.
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań produktowych odpowiadających potrzebom rynku.

Wymagane kwalifikacje i umiejętności:  

  • Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży oprogramowania i/lub usług IT
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • Doświadczenie z zakresu technik negocjacji oraz współpracy z klientem
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Znajomość rynku IT
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację biznesową.

Dodatkowe oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy z klientami z sektora retail będzie mile widziane
  • Elastyczność w zakresie planowania godzin pracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Odporność na stres
  • Samodzielność i odpowiedzialność
  • Wysokie zdolności interpersonalne
  • Mile widziane własne pomysły dotyczące zwiększania sprzedaży/generowania leadów

A co na ciebie czeka:

  • Dowolna forma zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Praca z prężnym, doświadczonym i zmotywowanym zespołem
  • Benefity: opieka medyczna Medicover lub karta Multisport, ubezpieczenie na życie i od nieszczęśliwych wypadków.

 

W przypadku problemów z aplikacją na stronie, wyślij swoje CV na adres: rekrutacja@vimana.pl z zaznaczeniem w temacie, które stanowisko Cię interesuje.

    Proszę wybrać dom.