Celem naszej firmy jest świadczenie klientom innowacyjnych usług na najwyższym możliwym poziomie, za bardzo konkurencyjną cenę. Aby to osiągnąć, naszą działalności wspieramy się na trzech istotnych filarach:

  • elastycznym kształtowaniu procesów serwisowych, zgodnie z potrzebami klienta oraz najlepszymi praktykami biznesowymi,
  • kreatywnych propozycjach rozwiązania problemów,
  • wypracowywaniu długofalowej współpracy z naszymi klientami, poprzez przejęcie obsługi kompletnych procesów biznesowych.

Kwintesencją filozofii Vimana jest nasze autorskie podejście do świadczenia usług, które nazwaliśmy „3P”. Obejmuje ono trzy najistotniejsze elementy firmy, tworzące wartość dodaną dla naszych klientów:

  • właściwych ludzi (People),
  • właściwą metodologię (Performance),
  • ścisłą kontrolę efektywności działań serwisowych (Price).

People

Firmę tworzą ludzie. To oni budują relacje z klientami, odpowiadają za poziom świadczonych usług i to oni nadal stoją za większością nawet najbardziej zaawansowanych procesów technologicznych.

Mamy tego świadomość, dlatego zespół Vimany to starannie wybrani fachowcy, zmotywowani i zadowoleni ze swojego miejsca pracy. Pracownicy mają jasno określoną ścieżkę rozwoju, dostosowaną do rozmiaru firmy. Dbamy o to, by zatrudniani przez nas ludzie stale podwyższali swoje kwalifikacje – zapewniamy im udział w cyklicznych szkoleniach produktowych i serwisowych oraz programach rozwojowych (coaching).

Performance

Dbamy o to, by nasi specjaliści mieli do dyspozycji metodologię i narzędzia wsparcia, dostosowane do potrzeb świadczonych usług. Dzięki temu mogą oni efektywnie wykonywać powierzone im zadania.

Każdy zespół specjalistów potrzebuje zestawu narzędzi i procedur, pozwalających na świadczenie usług w sposób poprawny i powtarzalny. Nasze autorskie rozwiązania w tej kwestii opierają się na sprawdzonych metodykach ITIL i Prince2, z których adoptowaliśmy procedury zarządzania procesem świadczenia usług. Natomiast zastosowanie odpowiednio dobranych narzędzi informatycznych pozwala nam mieć pewność, że właściwe czynności zostaną wykonane we właściwym czasie i przez właściwych ludzi.

Price

Mamy wieloletnie doświadczenie w tworzeniu rozwiązań serwisowych, co umożliwia optymalizację naszej organizacji oraz jej procesów biznesowych. W efekcie dostarczamy klientom usługi o wysokiej jakości i efektywności przy relatywnie niskich kosztach.

Niskie w stosunku do innych uczestników rynku koszty przekładają się na bardzo atrakcyjne ceny. Na niski poziom kosztów Vimana wpływają:

  • płaska struktura organizacyjna, oparta na zadaniach, a nie hierarchii,
  • niskie koszty ogólne,
  • wykorzystanie serwisów zewnętrznych dla naszych procesów pomocniczych (np. księgowość, HR),
  • lokalizacja biur serwisowych tam, gdzie są nasi klienci, co zapewnia niskie koszty dojazdu oraz wysoką efektywność naszych ludzi,
  • zastosowanie specjalizowanych systemów informatycznych do automatyzacji i kontroli jakości naszych działań serwisowych.